Sunday, October 08, 2006

По-активни действия

Днес получих ето този линк, където авторката се оплаква от обслужването в Бриколаж, както аз от Практикер наскоро. Моето писмо до Практикер претърпя фиаско, доколкото след още няколко неуспешни опита да го пратя по мейла (сървърът очевидно не работи), така и не го пратих по факс или обикновена поща. Това е недопустимо. Линкът ме подтиква да се отнеса по-сериозно, макар че от сайта на тези хора не е много ясно на кой адрес би трябвало да се изпрати такова нещо. Категорично трябва да се вземат мерки, защото ниското качество на обслужване очевидно започва да се превръща в тенденция в големите магазини. Може би простият отказ да се пазарува от там, вместо да се заеме ясна позиция, подадат оплаквания и прочие, е израз на същата линия на поведение, кавато е негласуването на избори.

В този ред на мисли, двама души, на които разказах за Практикер, обявиха, че държавата е виновна.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

В този ред на мисли, двама души, на които разказах за Практикер, обявиха, че държавата е виновна.

Хахаха, така е, смърт на империализма! В тоя ред на мисли, дай да измислим нещо с това писмо, ще го пратим няколкостотин хиляди пъти на мейл сървъра им, може пък да стане ;)

М.

10:33 am  
Blogger Hellen said...

Ето това вече са активни действия :)
Благодаря ти!

11:40 am  
Anonymous Anonymous said...

o.k.
нека кажа няколко думи:
1.Относно ценовата политика:
Вижте тази статия:
http://news.imoti.net/news.php?id=2604
Сега потърсете инфо за това колко магазина има в Германия и колко извън нея. Изводите всеки сам.
Защо някоя агенция не се захване да направи едно проучване в коя европейска страна е най-скъпо? Става въпрос за абсолютно еднакви стоки за ежедневна употреба-но еднакво качество:нали се сещате, че има разлика между Рено правено във Франция и такова от Турция. Или защо не сравним примерно пазара на SoftWare? Това май е най-лесно!АCT-Soft - монополист вносител! Сравнете цените на обикновен MSOffice пакет с тези от нет-а.На всичко отгоре има дори някаква кауза според която, ако не си закупиш лицензно право-тоест пакет от България, могат да те осъдят,въпреки че дефакто имаш необходимия лицензен софтуер купен от Германия например. Относно цените в Практикер BG - поровете се в нета и сравнете цените в Практикер Германия - със сигурност ще ви е инрересно да сравните цени на абсолютно еднакви стоки. Всъщност тази година бях в Германия. Това което е по-скъпо там се свежда основно до:
-бензин и горива - не се знае докога;билети за транспорт;
-наеми - но само наемите - цените на недвижините имоти са вече под нашите?!
-услуги-да не говорим, че много от услугите са безплатни и много експресни;
-здравеопазване и обучение - ако не си осигурен е много зле-но пък за сметка на това, ако сравните качеството - то в България такова просто няма(много редки и скъпи изключения).
-заведения-едно нещо да ни е евтино :)
-цигари.
Всичко останало е по-евтино и най-вече по-качесвено!
Качесвото на стоката която се внася не само от Практикер, а от всички вносители - без коментар.Всъщност -търсете българското - в Германия бе пълно с санитария на Идеал Стандарт-Севлиево.
2.Относно обслужването.
Горе-долу знам за какво става дума. Търговските отдели мисля са 7. Във всеки един от тях надали работят повече от 7-8 човека. Смените са 3. Освен това има 2 дни почивни на седмица. Сложете и отпуските. В края на краищата ще видите, че един отдел се обслужва по в даден момент най-много от 4 сътрудника и то в часовете пик, когато стоката свършва и когато трябва да се зареждат стилажите и да се обслужват клиентите - както казахте персонала е крайно недостатъчен!Как 4-ма човека да обслужат 100?Всъшност в кварталния супермаркет няма помощен персинал, минаваш пазаруваш и плащаш -можеби това е идеята?! Относно качесвото на самия персонал - вижте какви хора работят - млади, енергични - съответно некомпетентни и хаотични. Вижте и обявите в jobs.bg - постоянно се набират хора - за какво ви говори това? Търговец не се става за 1,2,3 месеца и не от всеки става търговец, а който влезе в занаята започва да си научава цената!(и да я търси).
А иначе самия замисъл на Практикер и Бриколаж са за хипермаркети на самообслужване. Впечатление в Германия ми направи това, че хипермаркети като тези, освен касиерки друг персонал не виждаш - много странно, няма кого да попиташ, а германците си пазаруват. Просто без да искам да обиждам някого - хората си имат потребителска култура - знаят какво търсят и къде да го намерят.
Още нещо интересно от Германия - нищо не работи в Неделя.
Изобщо мноооого път ни чака до Европа!
п.с.
Ако искате да си купите каквото и да е първо питайте - във форумите има много компетентни хора и определено ще научите доста повече за дадена стока отколкото от някой 19-годишен служител.Отделно от това може да научите и къде тази стока е най-евтина. Изобщо Интернета е голяма работа стига да знаете как да го използвате.

8:53 pm  
Blogger Hellen said...

Я да вървиш на майната си. Да не мислиш, че имам време да правя разследване в интернет когато искам да купя "каквото и да е" и нерви да чета глупости по форумите в стил "аз си купих това и ми хареса" - "аз пък сиго купих и не ми хареса, пък"? Не ме интересува какви били цените и какво било реното от Турция - не си купувам рено, нито се намирам в Германия. Не ме интересесува и какви проблеми имат в Практикер - в моята фирма никой не ни пита колко души сме и дали имаме време. Като не искат или не могат да си ги решат, от мен като клиент чао.

11:26 am  

Post a Comment

<< Home